SPARTIATE [PRO] (French/English Version)

• Hi to all

I create this team because I haven't seen any other Frenchman doing it+its "team" international so we can speak english no worry about that!, I also have a discord server, come so we can chat/joke and make games/strategies together!

M_BadWolf#8511 (discord)

Once inside contact me, I'm the founder and tell me that you come for supremacy 1.;);)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Salut à tous

Je crée cette team car je n'ai vu aucun autre français le faire,j'ai également un serveur discord , venez comme ça on peut discuter/rigoler et faires des games/stratégies ensemble!

M_BadWolf#8511 (discord)

Une fois dedans contacter moi , je suis le fondateur et précisez moi que vous venez pour supremacy8o

"Quand je suis sur le champ de bataille...j'aime cela d'avantage que d’être chez moi."Khalid Ibn Walid:thumbup::thumbup:

"When I'm on the battlefield...I like it more than being at home." Khalid Ibn Walid:thumbup::thumbup: