Results 1 to 9 of 9

Opstart mappen in functie lintjes

Hallo iedereen.
    Na al wat mappen gewonnen te hebben, ben ik weer op zoek naar een nieuw doel: het winnen van de lintjes die er beschikbaar zijn met allerhande gemechaniseerde troepen.
    Omdat het niet evident is om het de juiste tegenstander te vinden met net zelfde waarden qua materiaal op het juiste moment dacht ik dat het handig zou zijn om bijvoorbeeld een map op te starten waar bij de omschrijving wordt aangegeven met welke wapens er mag gevochten worden. Infanterie is er natuurlijk steeds bij, pantserwagens en artillerie lijkt me ook logisch tenzij anders aangegeven. Je kan dan aangeven of je bijvoorbeeld cavalerie wil toevoegen aan dit aantal basiseenheden in bijvoorbeeld een 100+ zodat er toch wat tegenstand is.
    Nog mensen die zich kunnen vinden in dit idee? Ik veronderstel dat dit ook toegestaan is?
    The major!

Ik vind het een leuk idee
    De gouden lintjes zijn moeilijk te behalen en je moet je focussen op het halen van die lintjes anders lukt het niet.

Zover ik weet is dit geen probleem en dus toegestaan, ik zal het voor de zekerheid nog navragen

Is goed, kijk er naar uit. We kunnen al met elkaar in zee.
    The major!

Ik heb alvast een eerste map opgestart: 2159756. Deze is enkel voor infanterie. Succes!
    The major!

Ik zit erin!

Kan je de volgende keer niet beter bij de beschrijving of in de titel zetten waarvoor die map bedoeld is? ^^

Dacht dat dit gebeurd was eigenlijk, maar ik denk met het spelen van de mogelijke eigenschappen dat de tekst even automatisch is verdwenen.
    Heb al twee keer in de krant gezet enkel infanterie, zal wel duidelijk zijn zeker!

Je kan misschien nog eens dat zelf vermelden, hoe leuk je het vindt een map te vinden met enkel infanterie

En zo ga ik het rijtje af tot ik alle lintjes heb.
    The major!

Ik denk dat de meeste spelers het wel door zullen hebben ^^

Overigens mogen we artys wel overslaan, die heb ik al :P

Ik ook haha.
    Dat zal dus iemand anders moeten organiseren
    The major!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks