Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: Toompower

Toompower

Hey iedereen!

Na anderhalf jaar dienst te hebben gedaan als Mod en Smod – waarvan het grootste gedeelte als Smod – en na 4 jaar ervaring als Supremacy-speler te hebben opgedaan, heb ik besloten (met pijn in mijn hart) om mijn functie neer te leggen en Supremacy 1914 te verlaten. Een enkeling was al op hoogte van mijn plannen om te stoppen, het was ook af te lezen aan mijn activiteit op Supremacy, de chat, in de RP-community en op Skype.

De laatste maanden kreeg ik het steeds drukker IRL, terwijl het plezier en fanatisme waarmee ik Supremacy speelde langzamerhand verdween. Het toppunt was tijdens de RP van Marc, ik had maar liefst 0 artikelen geschreven, een paar AI overgenomen en een paar gebouwen en eenheden gemaakt binnen 98 dagen. Ik hield vast aan de hoop dat het plezier en de tijd terug zouden keren. Na een conflict binnen de RP-community was voor mij het spelplezier echt verdwenen en besloot ik Vinnie te benaderen en aan te geven te willen stoppen met Supremacy.

Al vanaf 2014 droomde ik van een functie binnen de crew en eenmaal in de crew had ik al snel de ambitie hogerop te willen klimmen, dit alles gooi ik met pijn in mijn hart overboord. Ik heb genoten van het vervullen mijn taken als Mod, Smod en RP-coördinator, alle mooie potjes, alle gesprekken en discussies, alle RP’s en alle mensen die ik hier heb mogen ontmoeten.

Mij kennende kom ik sowieso nog eens terug, maar voor nu zeg ik vaarwel

Mvg
    Toompower

Spijtig je te zien gaan Toom, wie moet ik nu zeggen dat ik hem versloeg op het NL forum . Maar ksnap heel goed dat rl soms lastig kan zijn.

Veel succes irl en kom gerust nog eens terug indien niet ik ben altijd beschikbaar op skype en discord! Tot gauw (even vanuit gaan dat je toch snel terug keert )

Questions about the game? Have a look at the manual.
    Need game support? Send a ticket or contact the crew.
    Have an idea for the game? Check the BigList.

Jammer om te zien dat je weg gaat, ik kan je nog wel herinneren van een Alliantie spel van WFU vs. O-o-O wat wij erg leuk vonden. Veel succes verder en misschien zien komen we elkaar weer eens tegen.

Tot snel Toompower.
    Albrecht.von.Roon
    Super Moderator
    NL Community Support
    Bytro Labs | Supremacy 1914

Ik gok dat roon nu Smod word?

Er is tot heden geen nieuwe SMOD aangewezen noch dat er besprekingen over hebben plaatsgevonden.

Dus, nee mijn huidige stoel bevalt goed.
    Albrecht.von.Roon
    Super Moderator
    NL Community Support

Quote Originally Posted by Albrecht.von.Roon View Post
    Er is tot heden geen nieuwe SMOD aangewezen noch dat er besprekingen over hebben plaatsgevonden.

Dus, nee mijn huidige stoel bevalt goed.
    Wel ja maar je bent de enige mod of de GO zou Smod moeten worden. Maar natuurlijk moeten zowel jij als vinnie ervoor openstaan dan indd

De toekomst zal het ons leren, zien we je binnen kort nog eens op de NL chat?
    Albrecht.von.Roon
    Super Moderator
    NL Community Support

Quote Originally Posted by Albrecht.von.Roon View Post
    De toekomst zal het ons leren, zien we je binnen kort nog eens op de NL chat?
    Negatief ben de laatste tijd amper op En chat meer. Na mijn studies wil ik me eerst terug daar nestelen ban heel heel misschien nog wel eens naar NL

Page 1 of 2 12 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks